Logo
Logo

Kampania "Moc Polskich Warzyw" – edycja druga!

Kampania "Moc Polskich Warzyw" realizowana w latach 2020-2021 to pierwszy w historii projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce.

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, producenci polskich warzyw, kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu. Kluczowym celem kampanii jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. 

Kolejny sezon z kampanią "Moc Polskich Warzyw"!

W 2021 roku, kampania "Moc Polskich Warzyw", będzie znów prężnie prowadzić działania informacyjne mające na celu wzrost zaufania do polskich warzyw i ich lokalnych producentów.

W dalszym ciągu jemy za mało warzyw – powinny one stanowić minimum połowę każdego posiłku. Mamy nadzieję, że ostatnie wydarzenia wpłyną na zwiększone zainteresowaniem zbilansowaną dietą i jej wpływem na nasze zdrowie i odporność. Dzięki "Mocy polskich Warzyw" możemy pokazać konsumentom korzyści płynące z wybierania polskich warzyw. Szczególnie chcemy zachęcić do korzystania z sezonu na poszczególne grupy warzyw – są one wtedy nie tylko najsmaczniejsze, ale również najtańsze. Udowodnimy też, że Polscy plantatorzy to najwyższej klasy specjaliści w dziedzinie uprawy warzyw, którzy łącząc tradycję z nowoczesnymi technologiami. Przez cały rok ciężko pracują, aby na nasze stoły trafiały warzywa najwyższej jakości: smaczne, piękne, bezpieczne, pełne witamin i składników odżywczych. – mówi Mirosław Łuska, Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej.

Co szykuje nam druga edycja kampanii?

W ramach drugiej edycji kampanii będą realizowane działania, mające na celu dotarcie do jeszcze szerszej grupy konsumentów. Powstanie m.in. strona internetowa, będąca swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach, cykl krótkich filmów dokumentalnych oraz spoty reklamowe.

Będziemy kontynuować działania, które przyniosły świetne rezultaty w pierwszej edycji kampanii, takie jak współpraca z blogerami, budowanie społeczności w social mediach czy emisje spotów radiowych. Bardzo cieszymy się, że powstaje strona internetowa, która będzie pierwszym tego typu serwisem w Europie. Mamy nadzieję, że sytuacja epidemiczna będzie ulegać poprawie, bo zaplanowaliśmy kilka wydarzeń stacjonarnych, na których chcielibyśmy wreszcie spotkać się bezpośrednio z konsumentami, aby zachęcać ich do codziennego spożywania polskich warzyw. Trzymajmy zatem kciuki za powrót do normalności. – dodaje Mirosław Łuska.

Bądźcie czujni na materiały publikowane i promowane w ramach kampanii "Moc Polskich Warzyw" – nie tylko skutecznie przekonują do bardziej zrównoważonego i zdrowego odżywiania, ale pozwalają poznać warzywa na nowo i zauroczyć się w ich mocy!

2021-06-10
Tekst i zdjęcia: Kampania Moc Polskich Warzyw

Logo - Kampania MOC POLSKICH WARZYW

"Moc Polskich Warzyw" to kampania sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.

Więcej o kampanii znajdziesz TUTAJ

 

Tagi
Powiązane tematy
Zwiń Pokaż więcej (1)