Logo
Logo
Gardeners' world wrzesień - październik 2019
Do góry

Husqvarna: Nagroda"100-watt" za kampanię marketingową

W najważniejszym konkursie szwedzkiej branży reklamowej nagrodę "100-watt" otrzymała firma Husqvarna, producent urządzeń mechanicznych, przeznaczonych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Wyróżnienie przyznane zostało za kampanię marketingową automatycznej kosiarki Automower® 305 - "Ewolucja" w kategorii: Reklama Międzynarodowa.

Nagroda "100-watt"

Wyróżnienie "100-watt" przyznawane jest przez Stowarzyszenie Szwedzkich Reklamodawców (Association of Swedish Advertisers) oraz Szwedzkie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (Swedish Association of Communication Agencies).

100-wat tdla fot. Husqvarny

Otrzymują je reklamy, które zaskakują swoją pomysłowością oraz świeżością. Kampania firmy Husqvarna powstała we współpracy z agencją Ehrenstråhle BBDO.

- Jest to naprawdę wielkie uznanie dla pracy jaką wykonaliśmy podczas mijającego roku. Wyzwaniem dla nas była budowa świadomości marki, jak i samego produktu. Chcieliśmy również wytworzyć trwałe, natychmiastowe skojarzenie między automatycznym koszeniem trawnika a firmą Husqvarna. Nasza kampania była nieocenionym wsparciem przy realizacji tych celów - powiedział Torsten Bollweg, Vice President Brands & Marketing w firmie Husqvarna AB.

Werdykt jury:

Laureatem nagrody "100-watt" za rok 2011 jest firma, która poprzez szczegółowe badania i pracę na poziomie konsumenta, zidentyfikowała jego opinie i potrzeby oraz przełamała psychologiczne bariery. Dzięki temu opracowała przejrzystą i zrozumiałą komunikację, która podkreśla użyteczność produktu. Kampania spowodowała, że po latach średniej sprzedaży wzrosła ona dwukrotnie w kluczowych europejskich rynkach. Jest to doskonały przykład jak prosta i jednocześnie obrazowa komunikacja może dać wielką siłę!


- Wyróżnienie "100-watt" jest dla firmy Husqvarna bardzo istotne. Nagroda ta jest dowodem, że nasze produkty tworzymy z myślą o ich użytkownikach. Zależy nam, aby były funkcjonalne, komfortowe oraz łatwe w obsłudze - powiedział Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający w firmie Husqvarna Poland.

Nagrodzone produkty - Husqvarna Automower®

Kosiarka automatyczna Husqvarna

Husqvarna Automower® to pierwsze na świecie w pełni zautomatyzowane, inteligentne kosiarki. Zostały tak skonstruowane, aby kosić niezależnie od kształtu trawnika, obecności przeszkód (takich jak: rośliny, mała architektura ogrodowa itp.), ukształtowania terenu czy warunków pogodowych. Model 305 jest pierwszą kosiarką automatyczną Husqvarna wyposażoną w baterię litową. Dzięki temu jest najlżejszym produktem w rodzinie Automower® - waży tylko 7 kg. Przeznaczony jest do pielęgnacji przydomowych ogrodów o powierzchni do 500m2.

Stowarzyszenie Szwedzkich Reklamodawców oraz Szwedzkie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji są organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorstwa i organizacje z różnych dziedzin marketingu, działających na rynku szwedzkim. Zadaniem ich jest reprezentowanie interesów swych członków, pełnienie funkcji doradczej, informacyjnej oraz lidera opinii z zakresu marketingu i obszarów pokrewnych.

Nagroda "100-watt" przyznawana jest nieprzerwanie od 1990 roku. W konkursie nominowane są kampanie największych, globalnych marek. Wyróżnienie wręczane jest w siedmiu kategoriach: kampanii konsumenckich, producenckich, społecznych, międzynarodowych, błyskotliwych oraz długoterminowej opieki nad marką.

źródło i zdjęcia: Husqvarna

Komentarze

Nowe treści
Jesienny trawnik
Temat miesiąca
Jesienny trawnik
Zobacz więcej
Twoja strona ogrodu

Zanim opuścisz stronę, zapisz się do bezpłatnego newslettera Zielonego Ogródka i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie Magazynu
Gardeners` World Polska.

W naszym newsletterze co tydzień znajdziesz:
  • - aktualności z branży ogrodniczej,
  • - porady ogrodnicze krok po kroku,
  • - projekty i reportaże z wizyt w ogrodach,
  • - katalog roślin ogrodowych i doniczkowych.