Logo
Logo
Do góry

Kwazar i Florovit: Zestawy promocyjne opryskiwaczy i nawozów

W tym sezonie opryskiwacze ciśnieniowe Orion Super oraz plecakowe Neptune Super dostępne będą w zestawie promocyjnym z płynnym, uniwersalnym nawozem Florovit.

ORION SUPER to seria ekskluzywnych, praktycznych, niezawodnych opryskiwaczy ciśnieniowych o pojemności od 3.0 l do 12.0 l. Są niesłychanie trwałe, przystosowane do najbardziej wymagających prac. Idealne do pracy w ogrodzie i na działce, w sadach, uprawach warzywnych i pod osłonami, w szkółkach roślin ozdobnych, leśnych i innych. Głównym ich przeznaczeniem jest aplikacja nawozów dolistnych oraz rozpuszczalnych substancji zapewniających ochronę przed chorobami, chwastami lub szkodnikami.

NEPTUNE SUPER to z kolei profesjonalne urządzenia do długotrwałych prac na dużych powierzchniach. Dzięki 15-litrowemu zbiornikowi praca jest znacznie bardziej efektywna. Doskonale sprawdzają się przy aplikacji środków ochronnych w sadach, na plantacjach roślin ozdobnych, w szkółkach i na plantacjach leśnych oraz na wszelkiego rodzaju innych dużych uprawach rolno-ogrodniczych.

Dzięki połączeniu opryskiwaczy Kwazar z nawozem Florovit, który wzmacnia, odżywia, wspomaga, regeneruje i zabezpiecza rośliny otrzymujemy kompletny zestaw do pielęgnacji ogrodu.

Zestawy promocyjne będą dostępne w najlepszych sklepach i centrach ogrodniczych.
Akcja będzie trwała do wyczerpania zapasów.

- Grupa INCO to potęga nawozowa, polska duża firma z tradycjami, identyczne kanały sprzedaży – jest dla nas idealnym partnerem biznesowym. Nasze produkty doskonale się uzupełniają, nasi klienci używają częstokroć obu produktów w ogrodzie - dzięki czemu możemy dać klientom kompletny, użyteczny zestaw do pielęgnacji swojego ogrodu – wyjaśnia Mirosław Macioch, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Kwazar Corporation Sp. z o.o.

- Kwazar Corporation Sp. z o.o. to jeden z wiodących producentów opryskiwaczy na polskim rynku. Dzięki współpracy przy wspólnej promocji uniwersalnego nawozu Florovit oraz opryskiwaczy marki Kwazar tworzymy nowe możliwości efektywnego promowania obu marek wśród polskich ogrodników i działkowców – dodaje Michał Dworak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Nawozów w GRUPIE INCO S.A.


2014-04-17
Może to Cię zainteresuje...
Ostatnio dodane
Twoja strona ogrodu

Zanim opuścisz stronę, zapisz się do bezpłatnego newslettera Zielonego Ogródka i pobierz GRATIS elektroniczne wydanie Magazynu
Gardeners` World Polska.

W naszym newsletterze co tydzień znajdziesz:
  • - aktualności z branży ogrodniczej,
  • - porady ogrodnicze krok po kroku,
  • - projekty i reportaże z wizyt w ogrodach,
  • - katalog roślin ogrodowych i doniczkowych.