Logo
Logo

300 tys. dzieci wzięło udział w akcji #Zdroworosna | Rozdano 10 tys. pakietów edukacyjnych z nasionami!

Ogrodnictwo i samodzielna uprawa roślin jadalnych to ważny element edukacji dotyczącej zdrowego stylu życia, troski o środowisko, który dostarcza dzieciom wspaniałej rozrywki, niezależnie od ich wieku. W.Legutko, wiodąca polska firma na krajowym rynku nasion, kolejny raz zdecydowała się przekazać szkołom bezpłatne zestawy edukacyjne, zawierające saszetki nasion, podłoże, doniczki oraz instrukcje dotyczące siewu. Ta inicjatywa wpisuje się w akcję o nazwie #ZDROWOROSNA, która poprzez przyjemność związana z zabawą ma nauczać dzieci samodzielnego uprawiania warzyw, ziół i kwiatów, a także promować zdrowe nawyki żywieniowe.

W. Legutko / YouTube


Zakończyliśmy tegoroczną edycję akcji edukacyjnej #ZDROWOROSNA! Nasza akcja miała na celu budowanie u dzieci świadomości, jak łatwe i przyjemne jest uprawianie roślin. Początkowo przygotowaliśmy 5000 darmowych pakietów do samodzielnego wysiania kopru i przeprowadzenia z dziećmi zajęć praktycznych w placówkach edukacyjnych, jednak zainteresowanie naszym projektem przerosło nasze oczekiwania i zwiększyliśmy tę ilość do 10000 pakietów! Cieszymy się, że tyle osób wzięło czynny udział w tym ogromnym przedsięwzięciu. Dziękujemy!

Akcja edukacyjna #ZDROWOROSNA zakończyła się wielkim sukcesem! 

#ZDROWOROSNA, to Akcja dedykowana dzieciom, w której firma W. Legutko chciała przekonać najmłodszych, że uprawa roślin to nie tylko element zdrowego stylu życia, ale również świetna zabawa. Akcja miała także na celu inspirowanie rodziców, dziadków i nauczycieli, by w kreatywny sposób kształtowali u swoich podopiecznych postawy proekologiczne i zamiłowanie do zdrowej żywności. Akcja #ZDROWOROSNA dedykowana była dzieciom w grupach przedszkolnych i klasach 1-3 szkół podstawowych.

Poprzez media i centra ogrodnicze dotarto do szkół i przedszkoli, zapraszając do Akcji. Nauczyciele zamawiali darmowe, interaktywne pakiety edukacyjne #ZDROWOROSNA i startowali z edukacją dzieci oraz uprawą roślin w klasach. Wspólnie wysiewali zdrowy i pełen witamin koperek. Akcji towarzyszył konkurs na najlepszą fotorelację, wykonaną podczas tworzenia własnego ogródka na zajęciach. 

Darmowe pakiety edukacyjne rozeszły się w ekspresowym tempie. Z uwagi na ogromne zainteresowanie, zwiększono ich liczbę 10 000 sztuk, dzięki czemu w akcji wzięło udział blisko 300 000 dzieci!

W.Legutko jest inicjatorem i organizatorem kampanii edukacyjno-społecznej #ZDROWOROSNA, której celem jest krzewienie postaw proekologicznych i zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Akcja to przykład jednego z wielu działań podejmowanych przez firmę w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Więcej dowiesz się na: legutko.com.pl
 
Powiązane tematy