300 tys. dzieci wzięło udział w akcji #Zdroworosna | Rozdano 10 tys. pakietów edukacyjnych z nasionami!

Finał akcji #Zdroworosna 2023

Ogrodnictwo i samodzielna uprawa roślin jadalnych to ważny element edukacji dotyczącej zdrowego stylu życia, troski o środowisko, który dostarcza dzieciom wspaniałej rozrywki, niezależnie od ich wieku. W.Legutko, wiodąca polska firma na krajowym rynku nasion, kolejny raz zdecydowała się przekazać szkołom bezpłatne zestawy edukacyjne, zawierające saszetki nasion, podłoże, doniczki oraz instrukcje dotyczące siewu. Ta inicjatywa wpisuje się w akcję o nazwie #ZDROWOROSNA, która poprzez przyjemność związana z zabawą ma nauczać dzieci samodzielnego uprawiania warzyw, ziół i kwiatów, a także promować zdrowe nawyki żywieniowe.

Posłuchaj
00:00
Najnowszy numer
Gardeners' World - Edycja Polska Gardeners' World - Edycja Polska
przejrzyj
Gardeners' World - Edycja Polska
61
W. Legutko / YouTube


Zakończyliśmy tegoroczną edycję akcji edukacyjnej #ZDROWOROSNA! Nasza akcja miała na celu budowanie u dzieci świadomości, jak łatwe i przyjemne jest uprawianie roślin. Początkowo przygotowaliśmy 5000 darmowych pakietów do samodzielnego wysiania kopru i przeprowadzenia z dziećmi zajęć praktycznych w placówkach edukacyjnych, jednak zainteresowanie naszym projektem przerosło nasze oczekiwania i zwiększyliśmy tę ilość do 10000 pakietów! Cieszymy się, że tyle osób wzięło czynny udział w tym ogromnym przedsięwzięciu. Dziękujemy!

Akcja edukacyjna #ZDROWOROSNA zakończyła się wielkim sukcesem! 

#ZDROWOROSNA, to Akcja dedykowana dzieciom, w której firma W. Legutko chciała przekonać najmłodszych, że uprawa roślin to nie tylko element zdrowego stylu życia, ale również świetna zabawa. Akcja miała także na celu inspirowanie rodziców, dziadków i nauczycieli, by w kreatywny sposób kształtowali u swoich podopiecznych postawy proekologiczne i zamiłowanie do zdrowej żywności. Akcja #ZDROWOROSNA dedykowana była dzieciom w grupach przedszkolnych i klasach 1-3 szkół podstawowych.

Poprzez media i centra ogrodnicze dotarto do szkół i przedszkoli, zapraszając do Akcji. Nauczyciele zamawiali darmowe, interaktywne pakiety edukacyjne #ZDROWOROSNA i startowali z edukacją dzieci oraz uprawą roślin w klasach. Wspólnie wysiewali zdrowy i pełen witamin koperek. Akcji towarzyszył konkurs na najlepszą fotorelację, wykonaną podczas tworzenia własnego ogródka na zajęciach. 

Darmowe pakiety edukacyjne rozeszły się w ekspresowym tempie. Z uwagi na ogromne zainteresowanie, zwiększono ich liczbę 10 000 sztuk, dzięki czemu w akcji wzięło udział blisko 300 000 dzieci!

W.Legutko jest inicjatorem i organizatorem kampanii edukacyjno-społecznej #ZDROWOROSNA, której celem jest krzewienie postaw proekologicznych i zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Akcja to przykład jednego z wielu działań podejmowanych przez firmę w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Więcej dowiesz się na: legutko.com.pl

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś artykuł do końca. Bądź na bieżąco i zapisz się do newslettera. Zajrzyj do naszego sklepu internetowego, dołącz do dyskusji na forum ogrodniczym i wypróbuj aplikację do projektowania ogrodu.

Redakcja poleca
Lykos skrzyp polny ekstrakt 50 ml - Target
Lykos skrzyp polny ekstrakt 50 ml - Target
Pomidor mięsisty 'Gigantomo' F1
Pomidor mięsisty 'Gigantomo' F1
Biosept Active w sprayu, wyciąg z grejpfruta poprawiający odporność, na choroby – 750 ml
Biosept Active w sprayu, wyciąg z grejpfruta poprawiający odporność, na choroby – 750 ml
NeemAzal, Zwalcza Ziemiórki i Inne Szkodniki – 50 ml
NeemAzal, Zwalcza Ziemiórki i Inne Szkodniki – 50 ml
Obserwuj
Więcej na ten temat
Warsaw Garden Expo 2025 – to tu 18-20 lutego spotkają się miłośnicy roślin i profesjonaliści
Komentarze

Darmowy program
Projektowanie Ogrodu
wypróbuj online
Projektowanie ogrodu
Bestsellery
Tagi
Najnowsze treści