Arnold Schwarzenegger i PARKSIDE to naprawdę ciekawe połączenie
Hollywoodzka gwiazda i marka DIY odnawiają swoją współpracę i wchodzą w kolejną rundę kampanii, która mówi „YOU GOT THIS” czyli ZRÓB TO SAM.
Po raz pierwszy do Arnolda Schwarzeneggera dołącza aktor Ralf Moeller w inspirującym spocie, w którym wspólnie z marką PARKSIDE odkrywają pasję majsterkowania. Celem jest zainspirowanie zarówno doświadczonych hobbystów, jak i zmotywowanych początkujących do podejmowania własnych projektów „zrób to sam”.

Schwarzenegger uosabia prawdziwie praktyczne podejście, natomiast Moeller imponuje dużymi umiejętnościami w zakresie majsterkowania, ogromnym entuzjazmem oraz sympatycznym wizerunkiem. Obaj łączą wieloletnią przyjaźń i wspólne wartości, które doskonale wpisują się w autentyczny charakter marki PARKSIDE.
Głównym przekazem kampanii jest pokazanie, że PARKSIDE pozwala każdemu wyposażyć własny domowy warsztat niezależnie od doświadczenia czy budżetu. Marka zachęca ludzi do podejmowania projektów DIY, zarówno dużych, jak i małych. Nie chodzi tu o perfekcję, lecz o odpowiednie wsparcie i właściwe narzędzia.

Martin Alles, Dyrektor Zarządzający ds. Marki w Lidl International komentuje: „Jako najlepiej sprzedająca się marka DIY w Europie PARKSIDE kojarzy się nie tylko z wysokowydajnymi narzędziami, lecz także z odwagą brać sprawy w swoje ręce. Nasza nowa kampania z Arnoldem Schwarzeneggerem i Ralfem Moellerem pokazuje, jak wiele można osiągnąć, gdy wierzy się w siebie. Obaj ucieleśniają ducha PARKSIDE – determinację, energię i przekonanie, że każdy może zrealizować własny projekt.”
Nowa kampania marki PARKSIDE dostępnej w sklepach Lidl i Kaufland wystartuje 1 września 2025 roku z szeroko zakrojoną komunikacją medialną. Zaplanowano m.in. działania outdoorowe i digital-out-of-home, intensywna obecność w mediach społecznościowych oraz spoty telewizyjne.
Źródło: PARKSIDE