Terminator ponownie wkracza do warsztatu! Arnold i Ralf w nowej kampanii PARKSIDE

Siła we wspólnym działaniu - PARKSIDE łączy Arnolda Schwarzeneggera i Ralfa Moellera w nowej kampanii DIY

Siła we wspólnym działaniu: PARKSIDE łączy Arnolda Schwarzeneggera i Ralfa Moellera w nowej kampanii DIY.

1

Arnold Schwarzenegger i PARKSIDE to naprawdę ciekawe połączenie

Hollywoodzka gwiazda i marka DIY odnawiają swoją współpracę i wchodzą w kolejną rundę kampanii, która mówi „YOU GOT THIS” czyli ZRÓB TO SAM.

Po raz pierwszy do Arnolda Schwarzeneggera dołącza aktor Ralf Moeller w inspirującym spocie, w którym wspólnie z marką PARKSIDE odkrywają pasję majsterkowania. Celem jest zainspirowanie zarówno doświadczonych hobbystów, jak i zmotywowanych początkujących do podejmowania własnych projektów „zrób to sam”.

PARKSIDE DIY Polska / You Tube
Od Terminatora do Motywatora: współpraca z PARKSIDE jest stworzona dla mnie. Żaden projekt DIY nie jest zbyt skomplikowany, żadne wyzwanie – zbyt wielkie. Wystarczy chcieć i wierzyć w siebie – mówi Arnold Schwarzenegger.

Schwarzenegger uosabia prawdziwie praktyczne podejście, natomiast Moeller imponuje dużymi umiejętnościami w zakresie majsterkowania, ogromnym entuzjazmem oraz sympatycznym wizerunkiem. Obaj łączą wieloletnią przyjaźń i wspólne wartości, które doskonale wpisują się w autentyczny charakter marki PARKSIDE.

Głównym przekazem kampanii jest pokazanie, że PARKSIDE pozwala każdemu wyposażyć własny domowy warsztat niezależnie od doświadczenia czy budżetu. Marka zachęca ludzi do podejmowania projektów DIY, zarówno dużych, jak i małych. Nie chodzi tu o perfekcję, lecz o odpowiednie wsparcie i właściwe narzędzia. 

Zrobienie czegoś samemu to naprawdę świetna sprawa. Stworzyć coś własnymi rękami i zobaczyć na końcu rezultat swojej pracy– tego uczucia nie da się porównać z niczym innym. Nie musiałem się długo zastanawiać nad wsparciem kampanii PARKSIDE – tym bardziej, że od zawsze pasjonowały mnie tematy związane z majsterkowaniem – zaznacza Ralf Moeller.

Martin Alles, Dyrektor Zarządzający ds. Marki w Lidl International komentuje: „Jako najlepiej sprzedająca się marka DIY w Europie PARKSIDE kojarzy się nie tylko z wysokowydajnymi narzędziami, lecz także z odwagą brać sprawy w swoje ręce. Nasza nowa kampania z Arnoldem Schwarzeneggerem i Ralfem Moellerem pokazuje, jak wiele można osiągnąć, gdy wierzy się w siebie. Obaj ucieleśniają ducha PARKSIDE – determinację, energię i przekonanie, że każdy może zrealizować własny projekt.” 

Nowa kampania marki PARKSIDE dostępnej w sklepach Lidl i Kaufland wystartuje 1 września 2025 roku z szeroko zakrojoną komunikacją medialną. Zaplanowano m.in. działania outdoorowe i digital-out-of-home, intensywna obecność w mediach społecznościowych oraz spoty telewizyjne.

Źródło: PARKSIDE

To się przyda
Szpadel Prosty AS-D Wolf Garten
Szpadel Prosty AS-D Wolf Garten
TABLICZKI DO OPISU ROŚLIN | Biogród
TABLICZKI DO OPISU ROŚLIN | Biogród
Siewnik Do Traw i Nawozów WE 330 | Wolf-Garten
Siewnik Do Traw i Nawozów WE 330 | Wolf-Garten
Rękawice ogrodowe Z PAZURKAMI – turkusowe
Rękawice ogrodowe Z PAZURKAMI – turkusowe
Tematy
Autor
Informacje prasowe Informacje prasowe

Najświeższe wiadomości i komunikaty od firm związanych z domem i ogrodem.

Artykuły autora Wszyscy autorzy
Potencjał traw ozdobnych – jak maksymalnie wydobyć piękno traw nawet w małym ogrodzie?
Komentarze

Darmowy program
Projektowanie Ogrodu
wypróbuj online
Projektowanie ogrodu
Tagi
Najnowsze treści