Leroy Merlin prezentuje nową platformę marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny

Leroy Merlin prezentuje nową platformę marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny

Leroy Merlin stawia na emocje i codzienne potrzeby rodzin. Nowa platforma marketingowa marki, zaprezentowana kampanią „Z miłości do domu”, pokazuje, że dom to coś więcej niż ściany – to troska, bezpieczeństwo i wspólne życie. Leroy Merlin chce być blisko tych wartości, oferując nie tylko produkty, ale i wsparcie na każdym etapie domowych wyzwań.

Posłuchaj
00:00
5
Leroy Merlin Polska / Adobe Stock

“Z miłości do domu” – tym hasłem Leroy Merlin zainaugurował 4 czerwca wizerunkową kampanię, która jest częścią nowej platformy marketingowej marki.

Ciepło domowe, rodzinny czas oraz dbanie o siebie i wspólną przestrzeń stały się osią narracji w kampanii, która podkreśla potrzebę zapewniania komfortu i budowania centrum rodzinnego życia. W centrum nowej strategii komunikacji Leroy Merlin jest człowiek, a jego codzienne domowe życie i zmagania stawiają markę w pełnej gotowości do inspirowania i wspierania na każdym etapie budowy, remontu czy odświeżenia domu i wnętrz.  

Leroy Merlin może pochwalić się długą tradycją komunikacji zbudowanej na archetypie opiekuna i towarzysza bohaterów – klientów, zapewniając mu kompleksowość oferowanych rozwiązań dla domu. Nowa kampania i platforma komunikacji uruchomione w czerwcu 2025 są przykładem działania w ramach tego schematu wpisanego w rolę, jaką pełni marka  od zawsze, a który teraz precyzyjnie dostosowano do potrzeb dzisiejszych klientów. Charakter kampanii koncentruje się więc na cieple domowego ogniska, spokoju, opowieści o codzienności i stałych wyzwaniach towarzyszących mieszkańcom domów. Na pierwszy plan wysuwa się więc wrażliwość na dobrze znane wszystkim problemy i wyzwania.  

Dom to nie tylko fizyczna przestrzeń – to ludzie, emocje i chwile spędzane razem. Jednocześnie każda zmiana, każdy remont są wyrazem dbałości o siebie i bliskich. Leroy Merlin jest blisko tych zjawisk i potrzeb mieszkańców, dlatego jako marka uświadamiamy i pomagamy w stosowaniu nowoczesnych rozwiązań poprawiających komfort życia zapewniając przystępne ceny lub pomoc w uzyskaniu dotacji w inwestycjach dotyczących wdrażania norm unijnych. Jesteśmy pierwszą marką w sektorze, która podejmuje trudny i skomplikowany temat termomodernizacji w ujęciu lifestylowym. Stajemy blisko codziennych zmagań i wyzwań klientów, a dzięki naszym profesjonalnym doradcom oraz fachowej, kompleksowej obsłudze w sklepach stacjonarnych i online, nawet wymagające wiedzy zadania związane z dbaniem o dom i utrzymaniem go, mogą być proste – powiedział Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Leroy Merlin.

Leroy Merlin chce wspierać swoich klientów w budowaniu i tworzeniu wyjątkowego miejsca, jakim jest dom, ale także wskazywać istotną potrzebę myślenia w perspektywie pokoleniowego bezpieczeństwa – energetycznego i ekonomicznego. Termomodernizacja, która stała się tematem pierwszych spotów emitowanych w ramach kampanii, to nie tylko konieczność zadbania o komfort w domu tu i teraz. To także kwestia zapewnienia komfortu życia na lata, dla obecnych i przyszłych pokoleń. Bohaterem nowych spotów stała się współczesna rodzina, dla której wartością jest dbanie o własny dom i wspólną przyszłość. Narratorką w spotach wizerunkowych i komunikacji została dziewczynka w wieku wczesnoszkolnym, której głos przybliża klientom niekiedy trudne i skomplikowane zagadnienia nadając im przystępną formę, często wykorzystując humor. Marka Leroy Merlin otwiera w ten sposób pierwszy rozdział do kolejnych opowieści osadzonych blisko życia i wyzwań remontowo-rodzinnych swoich klientów.  

Leroy Merlin ma także ambicje inspirować do zmian i zwrócić uwagę klientów na potrzebę dostosowania ich domów do zmieniających się regulacji, ale też realiów związanych m.in. z ekonomią. Stosowanie nowoczesnych rozwiązań w budownictwie i czerpanie z wiedzy, jaką oferuje wszystkim Leroy Merlin, może pomóc oszczędzać energię, wpływać na niższe rachunki za prąd i wodę. Bez wysiłku – dzięki kompleksowemu wsparciu jakie otrzymują klienci sieci na wszystkich etapach, bo obejmuje ono także pomoc w uzyskaniu dotacji na inwestycje. Zdejmując ciężar z klientów Leroy Merlin chce wykorzystać szansę, by wspólnie zadbać o zasoby naturalne. 

Ważnym kreatywnym elementem produkcji stała się muzyka – w tym przypadku nagrana na potrzeby kampanii nowa wersja retro przeboju “Bajobongo” słynnej w latach 60-tych gwiazdy estrady Nataszy Zylskiej. Spot wizerunkowy Leroy Merlin o termomodernizacji ma aż 45 sekund długości. Będzie obecny we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, kinach, radiu, sferze digital, na kanale YouTube marki, a także w outdoorze. 

Za produkcję kampanii odpowiada studio Dynamo. Koncepcja kreatywna to dzieło agencji Golden Sumbarine. Za zakup mediów offline odpowiada EssenceMediacom, a za zakup mediów digital i kreacji digital – agencja Starcom.

Dowiedz się więcej informacji o kampanii "Z Miłości do domu"

Jesteś zainteresowany termomodernizacją? Zastanawiasz się, jak sprawnie uporać się z wszystkimi pracami? Umów się na bezpłatną konsultację i stwórz oszczędny dom z dofinansowaniem

Źródło: informacja prasowa Leroy Merlin


☺️ Dziękujemy, że przeczytałaś/eś artykuł do końca. Bądź na bieżąco i zapisz się do newslettera. Odwiedź nas na Facebooku, Instagramie, Pintereście, YouTube oraz na forum ogrodniczym. Zajrzyj także do naszego sklepu ogrodniczego.

Autor
Informacje prasowe Informacje prasowe

Najświeższe wiadomości i komunikaty od firm związanych z domem i ogrodem.

Artykuły autora Wszyscy autorzy
Artykuł sponsorowany
Jesienne porządki? Zrób to lepiej i szybciej ze STIHL
Porady na ten tydzień
Tydzień 46, Sentencja nr:5
Warto wstrzymać się z usunięciem niektórych bylin aż do wiosny – suche pędy pozwolą przezimować pożytecznym owadom, nasiona roślin stanowić będą zimową spiżarnię dla ptaków.
Przeczytaj także
Usuwanie uschniętych części bylin: czy robić to jesienią? Zimowanie ptaków migrujących w Polsce coraz powszechniejsze 100+ roślin, które są atrakcyjne dla ptaków. Dają im pokarm i schronienie Domki dla owadów pożytecznych | Dlaczego warto je mieć w swoim ogrodzie?
Tydzień 46, Sentencja nr:4
Pod koronami drzew i krzewów warto rozprowadzić dojrzały kompost. Jest to uniwersalny nawóz do stosowania jesienią, można nim nawozić do końca listopada.
Przeczytaj także
Naturalne nawożenie gleby | Co, jak i kiedy stosować? Przerzucanie warstw kompostu: dlaczego trzeba to robić? Zrób samodzielnie kompost! Co, jak i gdzie kompostować w ogrodzie? Kompostownik w ogrodzie – jak powinien wyglądać i co w nim kompostować?
Tydzień 46, Sentencja nr:3
Jeśli jest jeszcze ciepło sadzimy drzewka lub krzewy owocowe jak i ozdobne. Po posadzeniu nie zapomnijmy ich podlać. Można je też wyściółkować warstwą liści.
Przeczytaj także
Jesienne sadzenie róż | Poradnik w 8 krokach Rośliny owocowe do ogrodu: poradnik uprawy i pielęgnacji Jesienne sadzenie drzew i krzewów (z odkrytymi korzeniami) | Krok po kroku Jakie rośliny sadzimy jesienią w ogrodzie? Dlaczego warto zrobić to właśnie teraz?
Tydzień 46, Sentencja nr:1
Z trawnika należy usuwać opadające liście, w przeciwnym razie mogą powodować gnicie murawy w okresie zimy i powstawanie łysych placów. Dobrze wyschnięte liście można użyć do okrywania na zimę roślin.
Przeczytaj także
Po co grabić liście i co z nimi później zrobić? Jak wykorzystać liście do ochrony roślin przed mrozem? Są prawdziwym skarbem jesieni – każdy ogrodnik powinien wiedzieć, jak z nich korzystać 12 rzeczy, które musisz zrobić na trawniku przed zimą! Jak przygotować murawę do chłodów?
Komentarze

Darmowy program
Projektowanie Ogrodu
wypróbuj online
Projektowanie ogrodu
Tagi
Sprawdź, co dziś czytają inni
Promocje