Leroy Merlin prezentuje nową platformę marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny

Leroy Merlin prezentuje nową platformę marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny

Leroy Merlin stawia na emocje i codzienne potrzeby rodzin. Nowa platforma marketingowa marki, zaprezentowana kampanią „Z miłości do domu”, pokazuje, że dom to coś więcej niż ściany – to troska, bezpieczeństwo i wspólne życie. Leroy Merlin chce być blisko tych wartości, oferując nie tylko produkty, ale i wsparcie na każdym etapie domowych wyzwań.

Posłuchaj
00:00
5
Leroy Merlin Polska / Adobe Stock

“Z miłości do domu” – tym hasłem Leroy Merlin zainaugurował 4 czerwca wizerunkową kampanię, która jest częścią nowej platformy marketingowej marki.

Ciepło domowe, rodzinny czas oraz dbanie o siebie i wspólną przestrzeń stały się osią narracji w kampanii, która podkreśla potrzebę zapewniania komfortu i budowania centrum rodzinnego życia. W centrum nowej strategii komunikacji Leroy Merlin jest człowiek, a jego codzienne domowe życie i zmagania stawiają markę w pełnej gotowości do inspirowania i wspierania na każdym etapie budowy, remontu czy odświeżenia domu i wnętrz.  

Leroy Merlin może pochwalić się długą tradycją komunikacji zbudowanej na archetypie opiekuna i towarzysza bohaterów – klientów, zapewniając mu kompleksowość oferowanych rozwiązań dla domu. Nowa kampania i platforma komunikacji uruchomione w czerwcu 2025 są przykładem działania w ramach tego schematu wpisanego w rolę, jaką pełni marka  od zawsze, a który teraz precyzyjnie dostosowano do potrzeb dzisiejszych klientów. Charakter kampanii koncentruje się więc na cieple domowego ogniska, spokoju, opowieści o codzienności i stałych wyzwaniach towarzyszących mieszkańcom domów. Na pierwszy plan wysuwa się więc wrażliwość na dobrze znane wszystkim problemy i wyzwania.  

Dom to nie tylko fizyczna przestrzeń – to ludzie, emocje i chwile spędzane razem. Jednocześnie każda zmiana, każdy remont są wyrazem dbałości o siebie i bliskich. Leroy Merlin jest blisko tych zjawisk i potrzeb mieszkańców, dlatego jako marka uświadamiamy i pomagamy w stosowaniu nowoczesnych rozwiązań poprawiających komfort życia zapewniając przystępne ceny lub pomoc w uzyskaniu dotacji w inwestycjach dotyczących wdrażania norm unijnych. Jesteśmy pierwszą marką w sektorze, która podejmuje trudny i skomplikowany temat termomodernizacji w ujęciu lifestylowym. Stajemy blisko codziennych zmagań i wyzwań klientów, a dzięki naszym profesjonalnym doradcom oraz fachowej, kompleksowej obsłudze w sklepach stacjonarnych i online, nawet wymagające wiedzy zadania związane z dbaniem o dom i utrzymaniem go, mogą być proste – powiedział Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Leroy Merlin.

Leroy Merlin chce wspierać swoich klientów w budowaniu i tworzeniu wyjątkowego miejsca, jakim jest dom, ale także wskazywać istotną potrzebę myślenia w perspektywie pokoleniowego bezpieczeństwa – energetycznego i ekonomicznego. Termomodernizacja, która stała się tematem pierwszych spotów emitowanych w ramach kampanii, to nie tylko konieczność zadbania o komfort w domu tu i teraz. To także kwestia zapewnienia komfortu życia na lata, dla obecnych i przyszłych pokoleń. Bohaterem nowych spotów stała się współczesna rodzina, dla której wartością jest dbanie o własny dom i wspólną przyszłość. Narratorką w spotach wizerunkowych i komunikacji została dziewczynka w wieku wczesnoszkolnym, której głos przybliża klientom niekiedy trudne i skomplikowane zagadnienia nadając im przystępną formę, często wykorzystując humor. Marka Leroy Merlin otwiera w ten sposób pierwszy rozdział do kolejnych opowieści osadzonych blisko życia i wyzwań remontowo-rodzinnych swoich klientów.  

Leroy Merlin ma także ambicje inspirować do zmian i zwrócić uwagę klientów na potrzebę dostosowania ich domów do zmieniających się regulacji, ale też realiów związanych m.in. z ekonomią. Stosowanie nowoczesnych rozwiązań w budownictwie i czerpanie z wiedzy, jaką oferuje wszystkim Leroy Merlin, może pomóc oszczędzać energię, wpływać na niższe rachunki za prąd i wodę. Bez wysiłku – dzięki kompleksowemu wsparciu jakie otrzymują klienci sieci na wszystkich etapach, bo obejmuje ono także pomoc w uzyskaniu dotacji na inwestycje. Zdejmując ciężar z klientów Leroy Merlin chce wykorzystać szansę, by wspólnie zadbać o zasoby naturalne. 

Ważnym kreatywnym elementem produkcji stała się muzyka – w tym przypadku nagrana na potrzeby kampanii nowa wersja retro przeboju “Bajobongo” słynnej w latach 60-tych gwiazdy estrady Nataszy Zylskiej. Spot wizerunkowy Leroy Merlin o termomodernizacji ma aż 45 sekund długości. Będzie obecny we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, kinach, radiu, sferze digital, na kanale YouTube marki, a także w outdoorze. 

Za produkcję kampanii odpowiada studio Dynamo. Koncepcja kreatywna to dzieło agencji Golden Sumbarine. Za zakup mediów offline odpowiada EssenceMediacom, a za zakup mediów digital i kreacji digital – agencja Starcom.

Dowiedz się więcej informacji o kampanii "Z Miłości do domu"

Jesteś zainteresowany termomodernizacją? Zastanawiasz się, jak sprawnie uporać się z wszystkimi pracami? Umów się na bezpłatną konsultację i stwórz oszczędny dom z dofinansowaniem

Źródło: informacja prasowa Leroy Merlin


☺️ Dziękujemy, że przeczytałaś/eś artykuł do końca. Bądź na bieżąco i zapisz się do newslettera. Odwiedź nas na Facebooku, Instagramie, Pintereście, YouTube oraz na forum ogrodniczym. Zajrzyj także do naszego sklepu ogrodniczego.

Autor
Informacje prasowe Informacje prasowe

Najświeższe wiadomości i komunikaty od firm związanych z domem i ogrodem.

Artykuły autora Wszyscy autorzy
Artykuł sponsorowany
Szukasz prezentu, który naprawdę się przyda? Oto 12 urządzeń STIHL, które zmienią ogrodową codzienność w przyjemność
Polecamy
Porady na ten tydzień
Tydzień 50, Sentencja nr:5
Pamiętajmy, aby przed zimą wyczyścić i zakonserwować narzędzia ogrodnicze. Metalowe części warto zabezpieczyć smarem lub preparatem do konserwacji metalu. Narzędzia wygodnie jest przechowywać na specjalnych wieszakach lub stojakach.
Przeczytaj także
Konserwacja sprzętu ogrodniczego Narzędzia do cięcia drzew i krzewów Te narzędzia przydadzą się w każdym ogrodzie Czy Twoje narzędzia ogrodnicze są gotowe na sezon zimowy?
Tydzień 50, Sentencja nr:2
Jeśli spadnie śnieg starajmy się nie chodzić zbyt intensywnie po naszym trawniku – prowadzi to do powstania skorupy lodowej na jej powierzchni, a trawa może zacząć gnić.
Przeczytaj także
Zasady odśnieżania ogrodu Trawnik zimą: co robić, a czego nie robić? Śnieg: kiedy pomaga roślinom, a kiedy szkodzi? Trawnik zimą: lista prac do zrobienia i błędy do uniknięcia
Komentarze

Darmowy program
Projektowanie Ogrodu
wypróbuj online
Projektowanie ogrodu
Artykuł sponsorowany
Szukasz prezentu, który naprawdę się przyda? Oto 12 urządzeń STIHL, które zmienią ogrodową codzienność w przyjemność
Tagi
Sprawdź, co dziś czytają inni
Polecamy
Wszyscy to czytają. A Ty?