Kärcher – Superbrands 2022
O przyznaniu tytułu Superbrands 2022 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.
Marki były oceniane w oparciu o definicję Superbrands:
„Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje klientom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają̨. Korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”
Media, Communication & Market Research Manager w Kärcher, Magdalena Leszkowska, tak skomentowała otrzymanie tego tytułu przez markę:
„Superbrands to dla nas duże wyróżnienie. Zwłaszcza, że jest to wybór konsumentów. Cieszymy się oczywiście, ale też wiemy, że nie jest to kwestią przypadku, a długoletniej przemyślanej strategii budowania marki na rynku. Oczywiście jakość naszych produktów idzie w parze ze spójnym, silnym wizerunkiem i to jest, moim zdaniem, klucz do naszego sukcesu.”
W badaniu konsumenckim, które zostało przeprowadzone w styczniu br., wzięło udział 3000 respondentów.
2022-06-27
Źródło: materiały prasowe Kärcher