Kärcher – Superbrands 2022
O przyznaniu tytułu Superbrands 2022 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.
Marki były oceniane w oparciu o definicję Superbrands:
„Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje klientom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają̨. Korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”
Media, Communication & Market Research Manager w Kärcher, Magdalena Leszkowska, tak skomentowała otrzymanie tego tytułu przez markę:
„Superbrands to dla nas duże wyróżnienie. Zwłaszcza, że jest to wybór konsumentów. Cieszymy się oczywiście, ale też wiemy, że nie jest to kwestią przypadku, a długoletniej przemyślanej strategii budowania marki na rynku. Oczywiście jakość naszych produktów idzie w parze ze spójnym, silnym wizerunkiem i to jest, moim zdaniem, klucz do naszego sukcesu.”
W badaniu konsumenckim, które zostało przeprowadzone w styczniu br., wzięło udział 3000 respondentów.
2022-06-27
Źródło: materiały prasowe Kärcher 
 
                 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
             Jesienne kwiaty
                    Jesienne kwiaty                 Dzikie zwierzęta
                    Dzikie zwierzęta                 Ochrona przed mrozem
                    Ochrona przed mrozem                 Iglaki
                    Iglaki                 Owoce
                    Owoce                 Warzywa
                    Warzywa                 Trawy ozdobne
                    Trawy ozdobne                 Ptaki
                    Ptaki                 Filmy ogrodnicze
                    Filmy ogrodnicze                 
                     
                     
                     
                     
                    